Svaly Potrhané Nadranc (ebook)

Všechno není kulturistika. Někdo zkrátka chce být silnější a tvrdší pro svůj sport. Takoví by se měli držet Systemic Tension Muscle Building.

Svaly Potrhané Nadranc jsou čistě pro lidi, kteří chtějí být obludně velcí a kvalitní, rychle

 

Žádný pevnější zadeček, žádné „aby to už nebylo moc a líbilo se to holkám“, žádné cirkusové kousky. Jak se proměnit v monstrum.

 

Jakým stylem je kniha psaná?
Ebook se koncepcí podobá Systemic Tension Muscle Building, mé první knize, kterou si můžete nechat poslat zdarma na e-mail. Začíná teorií – vědomostmi tréningových špiček celého světa. Postupně ústí ve tři různé tréningy, kde je do detailu popsán každičký cvik a použitý postup. Cílem je čtenáře také naučit, jak stejné technologie používat dál, účinně je zařazovat do vlastních tréningů. Vše je doplněno fotkami a vysvětlujícími diagramy.

Hraju fotbal, můžu se stát na svůj sport až příliš velký?
Jako sportovec se soustřeď na nabrání silných, funkčních, maximálně výkonných svalů, tak jak to učí Systemic Tension Muscle Building. Doslova rosteš s činkou nad hlavou, a čím víc na ní postupně naložíš, tím větší budeš.

Oproti tomu, Svaly Potrhané Nadranc odhalují spoustu „špinavých triků“ pro rychlý svalový růst. Jsou pro lidi, kteří baží po opravdu strašidelné, monstrózní postavě. Takové, co ztíží dostat se do trička a vyděsí babičky v autobuse.

Nejsem velký čtenář, která kniha je lepší?
Nemám moc rád tenhle druh otázek. Jako: „Je lepší zadní nebo čelní dřep?“. Záleží na účelu!

Oba ebooky jsou lidi, které baví objevovat nejnovější metody tréningu. Pokud nejsi velký čtenář, není pro tebe ani jeden.

Je kniha pro i pro ženy?

Jen pokud chtějí být svalnaté.

 

Vychází 1. července

Pro novinky ohledně vydání se přihlas do newsletteru:

5 komentářů

  • Jiří

    Zdravím, je kniha Svaly potrhané na dranc už hotová? Odkazy jsem na ní našel, ale samotnou knihu ne.

  • Muty

    Ještě ne Jiří

  • Jiří

    Děkuju za odpověď, ale taky za tvé stránky.Moc se mi tvůj náhled a FILOZOFIE líbí a oslovuje mne.Je mi 47 a začal jsem takový celoživotní zdravotní reset, a v něm mají tvé myšlenky a částečně i cvičební postupy místo.Píšu částečně, protože cvičím s kettlebelly a knim jsem přidal velkou čínku a zvykám tělo na těžké váhy.Nejde mi jen o objemy(tím jsem si prošel ve dvaceti), ale potažmo o sílu a zdraví a pokud nabuduju nějakou muskulaturu, je to bonus na víc.Ještě jednou dík.J.

  • Muty

    To jsem rád, není zač Jiří 🙂

  • rengaf

    Je kniha už hotová?

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *